»Če so volivci določene stvari pozabili, ker je vojna v Ukrajini razumljivo spremenila našo pozornost, jih ne smemo mediji. Zato je treba v kampanji odpirati vsa relevantna vprašanja.«
»Nacionalni medij bi moral imeti prakso, da se upošteva pluralizem vseh.«
»Pričakujem, da bodo mediji dajali prednost določenim strankam, ter še 'nadaljnje uprizarjanje lažnega boja med desnico in levico'.«
»Kampanja se izteka. Bila je precej medla, obarvana predvsem z brexitom in migracijami, prozornimi poskusi zajahati val strahu in pridobiti kak poceni odstotek. V kampanjah se pomembni pojavi skušajo v medijih predstaviti črno-belo. Ni važna rešitev, šteje, ali si 'za' ali si 'proti'.«
»Verjamem, da bodo tako mediji kot ljudje razumeli in dojeli, da teme, o katerih govorimo, zaslužijo bistveno večjo pozornost.«
»Sklicevanje na lažnive medije pri t. i. preverjanju dejstev je le dimna zavesa, ki prikriva politično pristranskost Twitterja.«
»Dosegli smo odličen rezultat, veliko boljšega, kot so kazale ankete! V enem mesecu osveščanja smo v obeh primerih prepričali skoraj polovico ljudi kljub neverjetnim zavajanjem največjih medijev. Rezultat referendumov je pokazal, da bomo zmagali na zakonodajnih referendumih, če bo vlada sprejela sporne zakone, saj bomo imeli še dodaten čas za osveščanje ljudi.«
»Pred tremi meseci sem vstopil v tekmo za predsednika, da bi premagali Donalda Trumpa. Danes zapuščam tekmo iz istih razlogov.«
»Orban je že povsem v predvolilni kampanji in tako moramo tudi razumeti njegove nastope.«
»Vsi 'levi' mediji me niso tako popljuvali kot 'uravnoteženi mediji v službi resnice'.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju